6. SINIF TÜRKÇE Çalışma Kitabı Sayfa 122 123 125 126 127 cevapları

Şubat 14, 2011 at 11:18 am 11 yorum

6. SINIF TÜRKÇE Çalışma Kitabı Sayfa 122 cevapları,6. SINIF TÜRKÇE Çalışma Kitabı Sayfa 123 cevapları,6. SINIF TÜRKÇE Çalışma Kitabı Sayfa 125 cevapları,6. SINIF TÜRKÇE Çalışma Kitabı Sayfa 126 cevapları,6. SINIF TÜRKÇE Çalışma Kitabı Sayfa 127 cevapları

1.Etkinlik

Eş Anlam

Doğa=Tabiat
Yaşam=Hayat
Uyum=Ahenk
İlgi=Alaka
Büyülü=Sihirli
Anı=Hatıra
Duru=Berrak
Zıt Anlamlı
Küçük=Büyük
Canlı=öLü
Güzellik=Çirkinlik
Temiz=Kirli
Sabah=Akşam
Çukur=Tümsek
Sonra=Önce
Gerçek-Mecaz Anlam
Örnek=Bu Sakız Çok Tatlı
Bu Ekmek Çok Taze
Temiz Bir Odası Var

2.Etkinlik
1.Güneş Doğmak Üzereyken Ortalıkta Kimse Yoktu…
3.Kuşların Sesi Çok Güzeldi….
4.Daldan Düşen Adam Gövdelerini Meydana Çıkarıyor
5.Yer Yüzünde Toprak, Su Çok Güzeldi….
6.Suyu Ağaca Döktüm….
5.Etkinlik
Y
D
D
D
2.Ağaçları Kesilmemesini İsterim…..
Ağaçların Sulanmasını İsterim….

6.Etkinlik

1.Ceveli 200 mm lik almış
2.TRT’de Güzel Müzikler Var….
3.TÜSİAD’ın AB Temsilcisi
4.Tübitak’ın Kitabı çok güzeldi
5.FİSKOBİRLİK’in kuruluşu fındıkla kutlandı….

Bilgisarayları bozulunca tamirciye götürdük…..
Gelecekte ülkeyigüzel günler bekliyor….
Atatürk,bilim ve teknolojiyi büyük önem vermiştir….
İnternet tüm dünyayahızla yaygınlaşıyor….
Evleri güneş enerjisiyle ısıtılıyormuş.
Defterleri sıranın üstünde duruyordu..
Kardeşi ikinci sınıf da okuyormuş…
Anne ve babam kardeşim televizyon izliyorlar.
Yurtlarıdüşmanlardan Atatürk kurtarmıştır.
Anladıkki bu konu da yeterli bilgisi yok.

2.Çalışmamda az da olsa yanlışlar var daha dikkatlı olmam gerekiyor…

Entry filed under: 6. Sınıf Türkçe Dersi Dökümanları. Tags: , , , , .

10. Sınıf Biyoloji Dersi Bütün Konuların Ders Notları 6. sınıf Türkçe dersi İstiklal Marşı Kabulü Ve Anlamı

11 Yorum Add your own

  • 1. Duß!$  |  Şubat 16, 2011, 12:50 pm

    qrçqtn d£ spr olmş £llrnz£ sqlk £mklrnz b$@ qdw£z in$… Hpnz£ ß$RLrrRrr… ;)

    Cevapla
    • 2. leyla  |  Mart 13, 2011, 5:32 pm

      ferşt cevaapları yazıyorum cnm ben ögretmenim ama senin yapman daha iyi olur ama gönderiyorum
      1 şiirin ana duygusunu yazınız
      cevap:bu sınırlarda olmayıp bu şehiller ellere dizilmiş
      2
      gazilere
      3
      gaziler otagııı türkiyem benim
      4
      bu tarihte çok şeyler görmüş üzgünce bu dünyada kaç kere gülmüş
      5
      siz yapıcak sınız
      6
      1 y
      2 y
      3 d
      4 d
      c siz yapıcak sınız

      Cevapla
  • 3. didem  |  Şubat 19, 2011, 6:37 pm

    ya uf hiçbiri çıkmıyor şimdi ben 10 sayfayı nerden yapçam yaaaaaaa :(:(

    Cevapla
  • 4. didem  |  Şubat 19, 2011, 6:38 pm

    birisi bana yardım etse ne dersiniz:)

    Cevapla
  • 5. mert k  |  Şubat 23, 2011, 7:42 pm

    çok iyi olur

    Cevapla
  • 6. mert  |  Şubat 23, 2011, 7:42 pm

    işimize kolaylık sağlar.

    Cevapla
  • 7. ceylanlar  |  Şubat 27, 2011, 5:18 pm

    ne boyle yardım edın delırcem kafamı yıcem cıkmıy

    Cevapla
  • 8. serap BAYRAM  |  Şubat 28, 2011, 1:59 pm

    lütfen bana yardım edin ne yazam çıkmıo allah rızası için
    :((((((((((((((((((((((((((((((((((

    Cevapla
  • 9. serap BAYRAM  |  Şubat 28, 2011, 2:00 pm

    lütfen bana yardım edermisiniz ne deriniz ne yasam çıkmıo allah rızası için
    :(((((((((((((((((((((((((

    Cevapla
  • 10. ferit  |  Mart 2, 2011, 4:50 pm

    çabuk bana gönderin hemencik

    Cevapla
  • 11. ferit  |  Mart 2, 2011, 4:51 pm

    lütfen sayfa126. sınıfındaki soruların cevaplarını gönderin

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Son Yazılar

Blog Stats

  • 633,921 Kişi Ziyaret Etti

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

