9. sınıf biyoloji ders kitabı 130. sayfa cevapları

Ocak 18, 2011 at 1:12 am 1 yorum

sayfa 130

1.Sınıflandırmanın amacı:
Sınıflandırmanın esas amacı, yeryüzünde bulunan canlıları, akrabalık ilişkilerine göre gruplandırmak ve bu sayede de düzenli bir sistem içinde çalışılmasını kolaylaştırmaktır.
2.aristo canlıları nasıl sınıflandırmıştır:
Aristoteles, günümüzden yaklaşık 2300 yıl önce yaptığı sınıflandırmada canlıları yaşam ortamlarına göre (havada, karada ve suda yaşayanlar) gruplandırmıştır. O gün için bu sınıflandırma, ilerici bir özellik taşıyordu. Canlıları “benzer” özelliklerine göre sınıflandırarak onları daha sistemli bir şekilde incelemeyi amaçlıyorlardı.
3.Linnaneus canlıları sınıflandırırken…:
Bitkilere “Species Plantorum”,hayvanlara”Systema Naturea” olarak yapmıştır.Sistematik zoolojinin temelini oluşturmuştur.Hayvanlar alemini klasislere,klasisleri ordalara,ordaları cinslere,cinsleri türlere ayırmıştır.
4.Soy oluşumları
Bireysel gelişim

5.c
6.d
7.d
8.c
9.d
10.e
11.e
12.d
13.d

About these ads

Entry filed under: Biyoloji. Tags: , .

9. sınıf biyoloji ders kitabı 115. 116. sayfa cevapları 9. sınıf biyoloji ders kitabı 109. sayfa cevapları

1 Yorum Add your own

  • 1. kübranur aksakal  |  Şubat 27, 2011, 12:09 pm

    çok yetersiz buldum biraz daha bilgi gerekir ve test olarak 13 soru yok 9 soru var düzgün yapın ltfenn ::)

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Son Yazılar

Blog Stats

  • 590,083 Kişi Ziyaret Etti

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: